Over mij

zaterdag 12 november 2011

Wandelaars

Twee wandelaars zijn jarig. Beiden lopen met anderen lange routes. Geen kleine stukjes, nee 20+ km. De een loopt al wat meer jaren dan de ander.
Het lijkt of ik beide kaarten gelijk heb gemaakt, maar dat is niet zo. Er zitten een paar maanden tussen. Ik heb de kaarten bij elkaar geplaatst zodat je kunt zien dat je toch verschillende kaarten kunt maken ook al gebruik je dezelfde plaatjes en achtergronden.
Voor de beide kaarten heb ik het knipvel van Marjolein Zweed (koffers) gebruikt.
Voor de beide achtergronden heb ik de Cuttlebug embossingfolder Birds and Swirls en Stylized Flowers gebruikt en met stempelinkt bewerkt. De plaatjes zijn met foamblokjes opgeplakt.


 
Voor deze kaart heb ik als achtergond achter de schoenen de (grootste) Nestabilitie Label Twenty One (S5-027) gebruikt. De vlinders zijn de Floral Punch (MFP016). Eerst het papier met de embossingfolder Swiss Dots bewerkt daarna alleen geponst en de vleugels iets naar boven gevouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten