Over mij

zaterdag 21 september 2013

Sarah met vlinders

Bijna een Sarah, een heerlijke nazomerdag met vlinders.
"Maak jij het kaartje even, hoeft niet zo moeilijk met een 3D-plaatje of een stempel inkleuren. Gewoon wat eenvoudig".  Dat is op zich al een uitdaging. Ik moet zeggen dat de tijd me ook een beetje ontbrak, dus zonder 3D-plaatje scheelt dat al gauw. Zonder stempel, tja, ik vind stempelen op dit moment erg leuk, maar kost ook tijd voordat het plaatje naar mijn tevredenheid is gekleurd. Al met al een uitdaging.
Als achtergrond op de voorkant en aan de binnenkant heb ik cadeaupapier gebruikt. Het is fleurig en vrolijk papier, wat ook wel geschikt is om als basis voor kaarten te gebruiken. Daarop is de embossingfolder Crafts Concept  (Bloom) met wat inkt bewerkt. Aan de zijkant zit de vlinderrand (6002/0251) van Noor!Design met daarop de bijpassende losse vlinders (6003/0023) van JoyCrafts. De blauwe en rode mal komt ook van Noor!Design (6002/0147).


Op de rode rechthoek is de rechthoekmal van Noor!Design (6002/0147). De stempel is van Different Colors Bijzondere momenten (S00206) en is uitgestansd met de Nestbilitie Label Twenty One (S5-027). De ronde Van Harte stempel op het label is ook van Different Colors (S00049). Ook aan de binnenkant zijn wat losse vlinders (6003/0023) van JoyCrafts gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten